söndag 22 mars 2015

COMEBACK! MED BLANDAD KOMPOTT!




Sen sist (när var det ens? en månad sen? två? ...) har jag och Tobb varit i Växjö och Kalmar för att hälsa på lite i gamla livet. Jag har inte varit där sen dagen vi flyttade för 2,5 år sen. det bubblade upp en hel massa nostalgi-känslor kan jag lova och det kändes som att ja, nu är jag hemma igen.


 Ätit brunch i nåt slags IOGT-hus. vid vattnet. i solen. en söndagsmorgon som de mini-pensionärer vi är, så himla mysigt att träffa Malin hur som helst, saknar henne sååå. 
och juste, våfflor, vilken uppenbarelse, varför äter man inte det oftare höll vi båda med. varför inte typ varje dag?


Drabbades sen av svår våffelkoma och kom på varför man inte äter det till frukost. varje dag.
Gick runt Växjösjön och hittade en diskokula i vattnet.
Tja, varför inte liksom.


Har varit hemma också och hängt med denna miniperson som på en gång blev en favoritperson. Världens på riktigt sötaste bebi. snacka om kärlek vid första ögonkastet. sötaste lilla Tyrisen, det första jag utbrast när jag såg henne var, HON ÄR JU BEDÅRANDE!!! hur ofta använder man det ordet liksom?
då förstår ni hur fin hon är.



Blir bara så varm i hjärtat av denna bild :´)

På vårens (hittills) finaste dag fixade vi Tyras första picknick. Hon fick ligga i mitten av filten så att alla kunde se henne, det gick liksom inte att slita blicken.
Himla mysigt med en ny liten person i gänget.
 :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar