lördag 28 mars 2015

MOT LÖRDAGSJOBB

....men hade hellre legat kvar i sängen i cirka 15 timmar till känns det som.
Hoppas lillplutten i magen kan sova vidare i alla fall, eller kan dom ens sova och vara vakna när dom är så små? dom kanske bara...är än så länge?
Det är iallafall så jäkla coolt att tänka att den där lilla krabaten är med mig, i mig och växer hela tiden och får näring genom den där lillalilla navelsträngen vi såg på skärmen (kan hända att någon (kanske jag) ropade rakt ut "titta jag hade rätt, det är en kille!" vid åsynen och att barnmorskan fick rätta mina bristande anatomikunskaper...).

Jag kommer på mig själv på jobbet med att tänka "undra om han står på huvudet där inne nu igen". och fantiserar om framtida uppfinningar då det säkert kommer finnas nån cool mekapär att fästa på magen så att man kan se in till bebin hela tiden *drömmen just nu*

Ja ni förstår, det är sånt här som drygt 97 % av min tankekraft går åt till just nu, sorry men det kommer nog speglas här i lill-bloggen en, hehe, "hel del".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar