tisdag 29 juli 2014

MY BEST FRIEND 


Alltsåååå värmen!!!! jag veeeet alla pratar om den och man ska inte klaga och jag klagar inte utan bara konstaterar att varmare har vi väl aldrig haft? inte så här länge i sträck?
jag är konstant klibbig och röd och drypande? med en känsla av att vilja krypa ur skinnet?
Ja ni ser ju blicken i mina ögon.
Våra hus är isolerade och tätade och värmande för isande vintrar men inte tropisk hetta som denna, därför är ju fläkten ett MÅSTE. jag drar med den vart jag går, balkongen, köket, sängen, övervägde till och med att dra med den in på toan precis. men avstod vid tanken på att byta kontaktuttag och greja = ännu svettigare.
Nåja. 3 (!!!!!!!!!!!) DAGAR TILL SEMESTERNNNNNNN. om peppen är stor nu?









TYP GANSKA VÄLDIGT SUPERMEGAMYCKET!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar