onsdag 23 juli 2014

EN SÅN KVÄLL


Älskade vännerna mina. messade när jag satt på bussen hem från jobbet och dröp i min egen svett och ville att jag skulle komma och bada med dom på klippan. Glömde då alla eventuella tankar på träning, det kan man ju göra i höst tänkte jag, bada ute då är svårare. så valet var så att säga ganska lätt.
Fyllde en 1,5 liters vattenflarra och knäppte fast baddkläder och handduk på pakethållaren och hojjade iväg i iver. Mötte Lindis och Sunar, picknickade, kvällsbadade länge i det ljuma vattnet, kisade i kvällsolen, hägnde på solvarm klippa, skrattade från magen osv. osv. osv.
FANTASTISKT hur fin en sommarkväll kan vara. och hur fina vänner man kan ha. kan det inte alltid vara så här lätt?
När klockan slog 9 satt folk fortfarande i bikini, hoppade från klippan och njöt. 
herre gud, det är ju så att man blir religiös. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar