måndag 21 juli 2014



Har man en bästa vän som bor på Svalbard är det bra att ha lite framförhållning med det här med födelsedagar. det tar ju liksom lite längre tid än vanligt för brevduvorna att hitta dit. den detaljen missade jag dock, men försöker väga upp med prickigt papper och rosa skimmer och håller tummarna att det kommer fram åtminstone innan hon flyttar därifrån (och inte blir uppätna av isbjörnar på vägen).
Kom igen nurå postisar, visa vad ni går för!
Och grattis på födelsedagen min älskade vän, jag hejar på dig som alltid :-)



1 kommentar:

  1. åh tack min älskade Majch!!!! Jag lever livet i en helt annan bubbla här och har till och med glömt bort att läsa din blogg på evigheter. Så jag tror vi är lika efter och förlåtna båda två ;)
    Du är bäst!!!!! Och jössses vad nyfiken jag blev nu :)
    <3

    SvaraRadera