onsdag 9 januari 2013

SING HALLELULJA SING HAAAAAALLELULJA SING IT!
Jag överlevde!!!!
Fy fasen vilken känsla att kliva ut från jobbet efter att ha spenderat 2 veckor i sträck på det stället *Aaaaaaah*.
Passade även på att ta kål på mig ordentligt med dubbla träningspass, morgon och kväll, det blir verkligen som en drog det där, bara längtar till nästa pass. Så här sitter jag nu äntligen i soffan och känner mig sådär skönt mör med ett VÄLFÖRTJÄNT glas rött, tända ljus och mängder av choklad, chips och dipp. kunde inte välja dipp och chips så köpte dubbel uppsättning, dubbla träningspass = dubbelt med gott tänkte jag.
Nu fattas bara TobbelobbeBulliwolli (eller Tobias som han visst också kallas) som jag typ inte sett på flera dagar känns det som, när han kommit hem vid 10, ja då sover ju jag så det har mest varit puss-nuärjaghemma när han kommer hem och sen puss-nugårjagtilljobbet innan jag springer till bussen på morgnarna.
Ska dock ta igen detta med råger imorn när vi båda är lediga, ska göra det jag gör bäst; leka koala.


PS. kära mamma, jag vet att du kommer att störa dig på mitt sönderskavda nagellack, så nu vet du att jag vet. Ska åtgärda detta imorgon. lovar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar