tisdag 22 januari 2013

HARMONI
Känner mig precis såhär just i detta nu. lugn och skönt trött i både kropp och hjärna efter att ha stigit upp 05.30, tränat jobbat och sen tränat lite till. kan liksom inte sluta. Tränade med lillebroren, Malin och Linda på kvällen och det var smockat. hoppas att det lugnar ner sig snart, älskar dock lugnet och utrymmet där på morgnarna.
Annars då?
Har en stackars sjukling här hemma vars ångor jag andats in hela natten och innerligt hoppas på att slippa bli smittad av. Har även lekt hönsmamma och matat med blåbärssoppa och mackor och sen i kontrast till detta bäddat åt karln ute på balkongen inatt medan jag breder ut mig i en&sextibreddaren all by my self. Lite kyla har väl ingen dött av tänker jag. fast nää. det sista var inte sant.

Annars mer då?
Hade mitt första medarbetarsamtal med chefen idag och gick runt med ont i magen hela dagen som den oroliga själ jag är. sen gick det alldeles finemang och jag kunde andas ut :-)

Snipp snapp snut så var denna dagen slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar