lördag 7 juli 2012

UTTRÅKAD OCH ALLENA

Åhåååå vad jag saknar att ha vänner i den här jäkla stan och slippa sitta och rutta bort en lördagskväll som denna när man äntligen väl är ledig och KAN hitta på nåt. Håhåå vältrar mig i min egen självömkan, jag vet. Nåjaaaa, ser hur som helst ljuset i tunneln för om mindre än 2 månader går äntligen flyttlasset. inte en dag förtidigt.

Har jobbat hela dagen som vanligt och tillsammans med Björn (min klassis) skötte vi receptdelen helt själva och jag måste säga att jag blev stolt över hur bra vi klarade oss. tänk vad vi har lärt oss på en månad!
Blev både klappad på kinden av en gammal gubbe och omkramad av en söt tant :´)

Nej hörrni, nu ska jag väl lägga mig till rätta i soffan igen och VÄLTRA mig i min egen uttråååååååkan och tycka lite synd om mig själv i min ensamhet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar