onsdag 4 juli 2012

 ÅTERHÄMTNING FÖR SJÄLEN






Alltså jag får typ badsug och sommarlovslängt och sand-mellan-tårna-känsla bara av att se på bilderna jag tog igår. vissa dagar är bara så sköna. Jag och Tobb lyckades pricka in en ledig dag samtidigt och tog en heldag på Öland. Först spenderade vi dagen i Köpingsvik med sol och bad, relax på stranden och sen ett svalkande glas på strandbaren. Tänk att en timmes bussresa kan föra än till denna långa kritvita varma sandstrand och blått långgrunt vatten, som nästan känns som en paradisö.
När magarna började kurra tog vi en promenad in till Borgholm (sjukt mycket längre än man tror = blåsor på hela fötterna idag ajaj) och åt glass, hälsade på på mitt gamla apotek där det knappt gick att komma in på grund av alla kunder *åhhh nostalgii* 
Vi tittade på båtar i hamnen, åt gott på fin restaurang och ja, bara satt på en bänk i kvällssolen och njöööt.

Jag gillar verkligen att vara ute från morgon till kväll - tror sånt gör gott för själen :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar