söndag 8 juli 2012

FRÄSCH SOM EN JORDGUBBSTÅRTA
Så känner jag mig idag! och när jag ser min stackars Tobb ligga och kvida och lukta aceton inne i sovrummet känner jag att fyyyy faaaasen vad skönt att jag somnade i en hög vid halv 10 igår utan en droppe alkohol. är sjukt pigg och utvilad idag och har redan hunnit med en lång powerwalk och avnjutit fruktsallad till frulle.

Ahhhhhh! Känner mig nästan pånytt född. Behövde verkligen sova ut som den sömnberoende varelse man är. Planerar idag för både ett besök på stranden och ett på Ikea.
Nej nu ojar sig karln innifrån bakisångorna igen, jag ska nog marchera in och dra undan gardinen till tonerna av min skönsång "godmorrgon god morrgon, hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon i köööööör" samtidigt som jag slår i några grytlock.
Återkommer med reaktionen senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar