fredag 20 juli 2012

SLUTET GOTT ALLTING GOTT
Åhåå vilken daaaaaag hörrni. Skulle skynda till jobbet imorse och när jag hoppade upp på cykeln var den helt platt. punka IGEN för typ sjuttioelfte gången?!
Man blir ju bara så less. hElvEte.
Fick småspringa i mina små skavsårsskor och ringa och säga att jag blev lite sen men att jag spurtade på så gott benen bar. loggade in i datorn så fort jag hoppat i inneskorna och började smajla upp mig för kunderna med svetten rinnandes i pannan och eftervallingar från helvetet under armarna.

BRA START PÅ DAGEN VA??

Nåja. lyckades överleva ändå. kom hem, sliten och fallfärdig till ett tomt hem eftersom Tobben är på villovägar i skåne nånstans på nån slags bandyturnering. vet inte så noga. men BÄST som han är vet han precis i vilket tillstånd jag är efter en arbetsdag och hade förberett och lagt fram mjukiskläder, lätta att hoppa i, köpt min favoritchoklad och lagt fram en otvättad tobbe-tröja att sniffa på.
Älskade karl :´)

Ligger just i detta nu med fötterna högläge och försöker få ner svullnaden och förbereda mig mentalt för lördag nummer 3 av 7 jag är schemalagd på i rad.

Lär väl slockna inom en väldigt snar framtid i en röra av godis, filtar, dator, kläder och mig själv.
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar