tisdag 3 april 2012

 DET SNURRAR I MIN SKALLE

- Det kan väl inte vara så svårt att jobba på apotek och stå och langa ut mediciner på löpande band. trodde jag. men jösses vad mitt huvud snurrar av alla nya saker. jag fick stå själv och ta emot kunder en stund idag medan min handledare fixade med annat och jisses vad jag var tvungen att fokusera på varje liten knapptryckning. doser, läkemedelsnamn, generika, klicka där, kolla det, räkna mängden, klistra lappar och samtidigt försöka lyssna på vad kunden säger och kanske till och med komma på nåt vettigt att svara. om man har tur.
Hualigen. musten gick helt ur mig och nu ska jag krypa ner o kolla på tv. jag är verkligen totalt hjärndöd om kvällarna numera.

2 jobbdagar kvar sen kommer la familla hit. <3 <3 <3 då blir det gos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar