tisdag 17 april 2012

 OCH DÄR SLOG FÖRVIRRINGEN TILL IGEN


























Efter lördagens äventyr har mina nycklar varit putts väck vilket jag upptäckte när jag försenad och stressad skulle låsa dörren i måndagsmorse. *helvetesjävlaskit var-är-dom-jävla-nycklarna* Fick väcka en trött Tobbelobb som låg och sov som även han sprang upp och letade utan resultat. Gah du får gömma dina nycklar i blomkrukan så att jag kommer in ikväll hann jag ropa innan jag rusade iväg.

Såååå när Tobben sen skulle gömma sina nycklar i krukan så LÅG DÄR REDAN ett par och gömde sig lite sådär lagom synligt. Tydligen låg jag steget före mig själv i lördags och gömde mina nycklar där innan vi gick ut och dansade för att slippa tappa dom. väldigt smart drag. väldigt väldigt smart drag. om jag nu hade lyckats komma ihåg mitt genidrag dagen efter det vill säga.

Jösses.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar