söndag 15 april 2012

DET ÄR EN SAGA I SIG ATT VI FUNNIT VARANN
Ojojojoj, vilken kväll vi hade igår. Jag dansade och studsade runt som en tok på dansgolvet och gav skrattmusklerna en rejäl match. Vaknade trots detta upp utan huvudvärk imorse *halleluljamoment* men med en mage som kurrande desto mer.

När vi städat undan gårdagens fest och kalasat i oss av chipsresterna tog vi cyklarna i solen bort till Ikea där jag åt massiva mängder mat och fika, drog med Tobben på fyndhörnan men ändå kom ut utan en endaste pryl? har typ aldrig hänt förut?!
Lämnade även in min dator på lagning eftersom jag råkade tappa stackarn i golvet för inte så längesen vilket gav den inre skador. Hualigen. Så ja, nu är jag datorlös och lånar Tobbens så länge, hittade bland annat den här gamla bilden som nog togs för säkert 3 år sen. Blir så varm i hjärtat när jag tänker på hur himla fina dom åren varit och hur otroligt mycket en annan människa kan komma att betyda för en under den tiden. Oändligt tacksam och lycklig är vad jag är, över att just jag fick haffa denna ovärderliga guldklimp till karl. Det är en saaaaaaga i sig att vi funnit varann haha.

Nej hörrni, det här med kärlek, det är en för jäkla fantastiskt grej alltså.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar