lördag 14 april 2012

LAPAR SOL I FAVVOFÖNSTRET
Hörde att det snöat i Stockholm, himla trist. Själv sitter jag och rynkar näsan i solen och känner mig för jäkla genomlycklig för tillfället. Igår när jag cyklade hem från praktiken spratt det i hela kroppen och jag tänkte att fasen vilket bra yrke jag valt. Jag har lärt mig så mycket under dom här tre veckorna och det blir bara roligare och roligare. hoppas känslan håller i sig.

Nu har jag precis storstädat lyan så den luktar fräscht av citron, mmmmmm. går och sniffar i mig av lukten. Ikväll blir det partaj här hemma med Tobbens jobbarkompisar och jag tänkte smyga mig in på ett hörn, gillar ju sånt här med fest och man får ju passa på när det väl händer nåt.

Nej nu ska jag dra på solisarna och ge mig ut på stan med Johannisen min.
Trevlig helg PUSS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar