måndag 9 april 2012

 ÄLSKADEPÄLSKADE TOKIGASTE NI 

Vi hann med en hel del den här påsken också - bland annat bad i hotellpoolen.
Vissa av oss hann till och med med en liten solsemester.

Lillebröderna mina.
Söta Nicole.



Dopp i havet för oss hårdingar.
Älskade coola du.
Solning och lek i parken.



Jag och Mammelisan.
Jimpa aka fotografen.



Mys.
Nicole och Matte vid hotellfrullen.

Tobbe efter chockbeskedet att svärmor stannar en vecka till....
...april april!

Sitter här och småsnyftar och känner mig typ ensammast i världen, som alltid när hela stora familjen lämnat mig och packat sig hem igen. det blir så tyst och tråkigt....
Jag har i alla fall haft en himla underbar påsk med massa mys och skratt som tyvärr gick ALLDELES för fort, poff så var det dags att säga hej då igen :´(
Det finns nog inga som kan få mig att skratta som ni och orden räcker verkligen inte till för att säga hur mycket jag älskar er *blödig*
Puss på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar