tisdag 10 maj 2011




Jag börjar med en harmonisk bild för att neutralisera mitt annars

aningens väldigt bittra inlägg för er stackare som läser.






Okej nu kör vi. Min förvirring gör mig galen!!!!!!!!!! på riktigt galen. och då är det inte sån där lite charmig, tankspridd förvirring vi snackar om. nä, här får vi använda grövre ord än så.
Jag har blandat ihop tentadagarna. så tentan vi har på torsdag trodde jag var imorgon varför jag pluggat satan ur mig till den idag, och tentan vi har IMORGON har jag helt lagt åt sidan eftersom jag trodde att jag skulle ha hela eftermiddagen imorgon att repetera det jag inte kan (dvs det mesta).
Hänger ni med? inte jag heller.

Lagom tills denna information tränger igenom även mitt tjocka huvud lägger internet av. tjoff! tajming? oh yeah. så när jag insåg mitt korkade misstag och DESSUTOM inte kom åt föreläsningsmaterialen, sådär ett halv dygn innan tentan, började jag istället i ren panik springa runt och göra annat.

Vräka i mig chips, inse att varenda flyg hem på torsdag är fullbokat (jävla skit), ha sönder ett skåphandtag, slå i huvudet i garderobsdörren (fråga mig inte), bränna sönder fingrarna på stekhett ugnsgaller, förbanna mig tusen gånger över min förvirring och slå i stortån ashårt i köksbordet.

Nu tackar jag för mig och hoppas på en bättre dag imorgon. vänta vad ska jag göra imorgon? TENTA-helvete ja! och sen? skynda hem och råplugga till tenta nummer 2 dagen efter ja!
Party!

Idag är jag ingen rolig människa,


Godnatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar