onsdag 18 maj 2011




OKEJ HÖRRNI, HUR HUNGRIGA BLIR NI PÅ EN SKALA?



...eller förstörde jag aptiten för er kanske? Förlåt i så fall.




Såhär i slutet av terminen ekar plånboken ganska så tom och dagarna till låning (typ som löning för oss studenter med den lilla detaljen att vi måste betala tillbaka rubbet sen när vi blir stora och ansvarsfulla) känns alldeles för många. Det är då jag tar till gröten! gröt med sylt, gröt med bär, gröt med nötter, gröt med torkad frukt, gröt med äppelmos, you name it!
Möjligheterna är oändliga. Idag råkade det bli blåbärssylt med gröt till middag i stället för tvärtom.

Just nu känner jag mig optimistisk, men fråga mig igen om några veckor när det rinner gröt ur öronen på mig så kanske jag inte är lika uppåt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar