torsdag 5 maj 2011


Idag var det på tok för fint väder för att sitta instängd ännu en dag och plugga så jag lät mig lätt övertalas av Tobben att testa en, för mig, helt ny....sport? Frisbeegolf. riktigt roligt var det och jag kände mig som en ko på grönbete, med spring i benen.
Jag får nog ändå, lite smått besviket, medge att inte heller detta är min talang här i livet, men skam den som ger sig, jag letar vidare!


Tobben visar stilen.

och jag ehhh....kör min egen stil.

En polle, söt men lite skräckinjagande,
jag är glad att inte frisbeen hamnade på hans territorium.


Vattenpaus i solen.

och så i mål!


2 kommentarer:

  1. vem FASEN har fårstängsel till en häst?? :O
    sitter o blir alldeles förfärad nu :O
    mkt söt fyrbent iaf :)
    o det ser ju riktigt kul ut med den där frisbeen ^^ men attans då, bara att leta vidare ja, jag letar också, säg till om du hittar nåt som verkar lovande ;) hihi

    SvaraRadera
  2. Du är VÄRLDENS BÄSTA Majch! Det kan ingen ta ifrån dig eller ens komma i nääärheten av. Och så skriver du en himla bra blogg. Du har fått gåvan att pricka tangenterna istället för några sådana där konstiga frisbee-målburar.

    Mycket bättre talang enligt mig :)

    Ses snart darl!! 2 veckor to go!!

    Pusspuss och längtaVIBB din Lajs

    SvaraRadera