söndag 8 maj 2011


Enda bilden som fanns på min kamera imorse efter gårkvällen var denna. kanske en ganska bra sammanfattning av kvällen ändå:


Under första låten drog jag fram kameran för att ta kort under konserten.
vad är det första som händer? jo, den glider ur händerna på mig och försvinner.
resten av konserten spenderade jag därför nere, krypandes i leran bland allas fötter på jakt efter min knallrosa vän. helt förtvivlad var jag och fast besluten att finna den om jag så skulle leta under varenda sko.

Om det var drag på konserten?
jag kan ju bara uttala mig från mitt grodperspektiv men allas fötter hoppade och jag kände mig ganska så ihjältrampad så jag är ganska säker på att det var drag där uppe också.

Och ja, jag hittade tills slut kameran, hel och välbehållen och vi kunde dansa vidare natten lång.
slutet gott allting gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar