fredag 13 november 2009


Mina vänner fick mig att se Twilight igår. det var tydligen nåt stort med den. jag kan tyvärr inte säga något om dom mest spännande scenerna eftersom jag inte riktigt kan påstå att jag såg dom. men kudden var fin. och kärleksscenerna romantiska.

På helspänn öppnade jag försiktigt försiktigt dörren och klev in. hallå? inget svar.
okej det verkar lugnt så här långt.


Garderoben. soffan. sängen. duschen. köksskåpen. done. inga vampyrer.


Ingen panik. inga tankar som spann iväg och fick mig att tro att en mördare när som helst skulle springa in med en kniv. inget sånt.



Jag var helt enkelt lite för cool för att allt skulle stå rätt till.




02.42. vaknar kallsvettig. det är en vampyr i ugnen. jag är fullkomligt övertygad. det ÄR en vampyr i ugnen. klarvaken. fortfarande övertygad. jag kommer att dö. Klart den gömt dig i ugnen, fan fan fan hur hur HUR kunde jag glömma att kolla ugnen?!!!




// Vampire Weekend

1 kommentar:

  1. Elina från landet14 december, 2009 16:06

    Hahaha! Michaela, vad hände med dina avtrubbade skräckfilmsnerver?

    SvaraRadera