söndag 22 november 2009

"Det här hade ALDRIG hänt i mina converse!"

Jag visste väl att fallet skulle komma tillslut.
det finns en anledning till att människan skapades med platta fötter.

nu jäklar ska jag minsann vara så där piffig och kvinnlig som mina snygga vänner tänkte jag. på med klackarna. och så lite vin och lekar och charader på det.

Mitt i ett förbrilt försök att få mina lagkamrater att förstå att det jag illustrerade med flaxade armar samtidigt som jag sträckte mig mot himlen var "hög talltopp" började jag svaja. och dom jäkla pinnarna under fötterna ville inte samarbeta med fötterna eller resten av mitt balanssinne för fem öre.

Pladask. från hög ståtlig talltopp till platt pannkaka. med skrapade knän och blåmärken lite överallt som resultat fanns det bara en sak att säga.

ALDRIG MER KLACKAR!

.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar