söndag 1 november 2009



.
The Celebrellas


I ett års tid har vi varit dom mest trogna anhängarna. Lördag efter lördag kan man hitta oss där, längst fram, taggade och med en perfekt blandning av lycka och vin i kroppen, skrålande högst i varje låt, studsande mest frenetiskt och en och annan öl har nog fått offra livet när vi turats om att vara odrägliga och hänga långt över dj-båset och skrika att:


"HÅÅÅÅKAN, vi vill önska HÅÅÅÅKAN!"


Lilla dansgolvet. Sicket litet paradis. bara den bästa musiken. inte sån där läskig dunka-dunka-dance-musik som spelas ute på stora inte. festivalfeeling mellan fyra väggar skulle jag kalla det.


Men just den här härliga Halloweenkvällen var det annorlunda.


Det var jag och mina glitter och glamor pinglor som stog på andra sidan dj-båset med hundratals skivor på våran sida och bara njöt. njööööööt av att få spela alla våra favvolåtar och röja gärnet. ikväll var det folk som fick komma till oss och vara odrägliga och spilla öl över alla skivor och jag fullkomligt älskade det!


låt mig stå där igen och igen och igen och igen!


Lyckorus rakt igenom.


Och resultatet:



Oh yeah!




Tillåt mig kalla det succe!!!



För när gastar och demoner, bananer och afrikaner, prinsessor och kanibaler dansar på borden, stolarna och överallt, svettas och hoppar, dansar och skrålar tillsammans till samma takt ja då finns det faktiskt inget annat ord.




.
.

1 kommentar: