söndag 26 juli 2009

.
Storsstaden alltså. så mycket människor. och bilar. och ljud. vägar och stilar. för att inta tala om alla små piffiga affärer. jag hade nästan glömt hur det var men blev lyckligt påmind.
.
.

. .

.

.

Efter att ha drägglat över alla fina klänningar jag inte har råd med på Tjallamalla och Beyond Retro hamnade jag i himlen. PetSounds Records. Oh oh oh.

om jag hamnar där när jag dör, ja då känns det faktiskt helt okej.

Kolla bara:

.


Rad efter rad med skivor, hylla efter hylla, vinyler och tidningar,
affisher och omslag, wow säger jag bara. wow.
.


Jag vet inte hur länge jag fastande men när dom efter många timmar började släcka ner förstog till och med jag att det kanske var dags att dra. tyvärr. jag hade verkligen kunnat stanna hur länge som helst. tiden liksom bara försvinner där inne. som i en annan värld.


.

1 kommentar:

  1. Åh gumman! Underbar dag det där! Tänk om vi skulle lägga beslag på en liten källarbutik på mysigaste söder fylld till bredden med finaste klänningarna och skönaste skivorna, så kunde vi bara hänga där hela dagarna, kanske ta en fika eller två, och bara hänga, lyssna och kränga våre favoritsaker liksom...sounds like a dream to me! Puss

    SvaraRadera