söndag 4 mars 2018

ONSDAG 14:e FEBRUARI - Alla Hjärtans dag

Idag firar jag och Tobbe 9 år tillsammans. Alla hjärtans dag,
men denna dag kommer från och med nu och för alltid att ha en ännu större betydelse.

Jag satt som på nålar på jobbet idag för, trots att testet skulle ta 10 vardagar och det bara gått 7 så hade jag en känsla av att idag var dagen. på självaste kärleksdagen, om det nu finns en sån dag.

Jag kastade mig in genom dörren när jag hämtat Smilli och loggade in direkt på patientportalen, mitt hjärta stannade. Där låg resultatet och när jag läste "testet visar normalt" så bara sprutade tårarna. DU ÄR FRISK!!!! du bär inte på samma sjukdom som Juni!!! Du är frisk!!!
Jag kunde inte sluta varken gråta eller skratta.
Jag satte på hög musik och så dansade vi runt runt i nån slags galendans tillsammans i vardagsrummet. Smilla var överlycklig och undrade nog vad som flugit i hennes trötta mamma haha.



Tänk att vi får vara på den normala sidan den här gången, där allt är precis så som det ska vara. det känns helt ofantligt stort och jag är så så så så jäkla tacksam. Tack universum för denna gåva.

Jag är världens lyckligaste!

Flera timmar senare kom Tobbe äntligen hem och firade med oss och efter middagen klickade vi upp den lilla fliken som skulle visa kön. Flicka eller pojke. flicka eller pojke...gah jag vet inte!

Jag drömde för några nätter sen att vi fick en liten flicka som såg ut som Smilla men som hade ännu mer svart hår och var rundare. 



och visst är det så,VI SKA FÅ ÄNNU EN DOTTER :D :D :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar