söndag 3 april 2016

SPA

Igår fyllde finaste Elinisen 30 och det firade vi med en spadag!
Så den här mamman var ifrån sin lilla onge hela 3,5 h medan hon var med världens bästa mormor. 
Vi började med en timmes yoga vilket var GUDOMLIGT. älskar verkligen yogan och kör ju mest hemma framför youtube nu för tiden men himmel vad skönt det var med en riktig klass. läraren la händerna på min rygg i en viss övning och gav lite tips vilket gjorde att jag plötsligt fattade hur det skulle kännas. kände flera gånger att wow - inte visste jag att min kropp kunde göra såhär!
passade även på att stanna kvar efteråt och få ännu lite fler tips, kul!
Sen åt vi lunch, badade och simmade lite innan jag bytte om och gick ut och fick återförenas med ungen min igen < 3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar