onsdag 13 april 2016

JAG OCH MIN YOGIS

Denna lilla yogis har tjatat och tjatat och tränat och tränat på olika poser och fått sin mamma att ge med sig och till slut börja på nästa kurs av mamma-baby-yogan *hehe*
Snacka om skillnad från sist när jag fick mecka och styra med liggvagnsdel för att minimera intryck och få henne att känna sig trygg, igår satt hon på en EGEN yogamatta bredvid mig och grejade med sina leksaker och tittade storögt på yogafröken.
En gång trillade hon och slog i huvudet i golvet och då blev det ju stora krokodiltårar såklart men annars var hon nöjd och glad.
Under avslappningen tog yogaledaren upp henne och gick runt lite tills hon blev gnällig, då frågade hon "vill du gå till mamma?" och Smill svarade "mmmma-mmaa".
Så sött.

Lill-plutten somnade sen som en stock mitt i nån slags yogapose:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar