söndag 10 april 2016

MYSIG MORGON


Söndagsmorgon idag alltså? jag är så dagblind. dels för att jag inte jobbar och dels för att vi går mer efter Tobbes schema och tar "helg" när han är ledig, vilket han inte är förrän imorgon. Det är verkligen dom bästa dagarna, när vi är hemma alla tre < 3

Jag lyckades lura den här lilla morgontyrannen att somna om enda till 06.45 imorse!!!! (!!!.....) *hallelulja* *slänger färgglad konfetti runt mig*
Underbart vad en timme mer sömn kan göra.
Har även kommit på att Millisen är mer lugn och tillfreds om vi har musik på så nu på morgonen har vi haft lite disco och jag har dansat runt med henne i famnen och hon har legat på golvet och grejat med ett glasunderlägg huuur länge som helst medan jag hann fixa undan frukostkladderiet i lugnan ro :-)

Det verkar som att det ska bli något slags värmerekord idag så jag ska väl ta och packa ner min lilla följeslagare i vagnen och ge oss ut i solen snabbast möjligt, funderar på om hon skulle tycka om att gunga eller om hon är för liten?
Hmm, tåls att testa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar