onsdag 23 mars 2016

Nya morgontiden här hemma är numera *trumvirvel* : 04.30- 05.00 *tadaaaa* allt detta enligt en viss liten person (OBS högst oskyldig *pekar på mig själv*).
Men så somnar denne person kl 19 också vilket känns som en stor lyx för en kvällstrött person som mig själv. föredrar ändå tidiga morgnar framför sena kvällar, om man nu måste välja.



Såhär kan det alltså se ut hemma hos oss innan klockan hunnit slå 6, yogamattan framrullad i hallen och tvättmaskinen igång som underhållning för bebin som glatt hoppar runt i stolen och kastar leksaker på mamman på löpande band.
Har släppt det där med att yogan ska vara harmonisk, numera är det bara så skönt att sträcka ut och öppna upp. Ett pass på 20 minuter tar oftast det dubbla med den här lilla snart-6-månaders pga amningspaus, stoppa-i-nappen-paus, underhållningspaus, plocka-upp-leksaker-paus osv osv.
Ja herre gud. men jag ger mig inte, vet ju hur bra jag mår av yogan och vill verkligen få in en liten stund varje dag, hur o-harmoniskt det än må vara haha.
Vem vet, om några år kanske Smillis står bredvid på huvudet bredvid på sin egna matta?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar