fredag 11 mars 2016

NOSTALGISK

Det är så himla konstigt att se tillbaka på alla dessa magbilder och att nu vara på "andra sidan" och ha Smillisen utanpå. TÄNK att det var just hon där inne!!!!!
Tänk att hon växte från ett litet litet frö av ingenting till att bli....allt.


Älskade magen! 
Haha, denna bilden alltså.
Här var jag stor, varm och väldigt höggravid och blev baxad runt på min luftmadrass i norrvikensjön av världens bästa lillebror. 

Kunde inte sluta granska denna växande boll på magen, var så fascinerad varje morgon när jag såg mig i spegeln. kan verkligen sakna magen och att vara gravid, jag hoppas att jag någon gång i livet får den stora lyckan att uppleva allt det där igen, gärna ett par gånger till ;-)



Tänk att det var såhär det skulle kännas att vara mamma till vår lilla tjej, 
det hade jag knappt vågat hoppats på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar