lördag 30 januari 2016

SMILLA VILDA MAGDALENA



Min lilla älskade följeslagare. Jag minns knappt längre hur det känns att duscha utan publik, ständigt göra saker med en hand och hela tiden babbla på om allt och ingenting med dig, sjunga och underhålla, kliva på dina små leksaker, leta dräggeltrasor som aldrig finns när man behöver dom, gunga och vagga och dansa runt med dig i famnen tills knäna knakar, stoppa ner en hand i vagnen var 20:e meter bara för att känna att du verkligen andas, pussa på dina små runda kinder, ligga raklång på mage på golvet och toka sig till ljudet av ditt jublande skratt, vakna upp och mötas av dina stora ögon som ser in i mina och som spricker upp i ett leende så fort jag säger godmorgon mammas älskling.
Ja jösses, alla dessa vardagliga små stunder som fullkomligt golvar en varje dag, jag är så tacksam över att få vara med om dig min fina.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar