onsdag 20 januari 2016

BABYSHOWER FÖR LINDIS



Gah, jag ligger ju så efter i bloggandet känner jag. Har ju glömt dokumentera att jag och Smillis var på babyshower för Lindis förra helgen. Hon håller ju som bäst på att baka ihop en liten kompis till Smill! SÅ spännande. det är så mycket bebisar i omlopp nu att man knappt håller räkningen och ingen är gladare än jag. Det är ju så galet spännande med graviditet och förlossning och bebisar.
Hade jag inte hoppat av sjuksköterskeprogrammet så hade jag satsat på att vidareutbilda mig till barnmorska, det måste vara det häftigaste yrket någonsin.
Smillisen blev lite ledsen och rädd när vi hoppade fram och skrek *surpriiiiise* och det blev lite högljutt, hon hade ju precis vaknat plutten men sen fick hon äta lite och somnade i sängen och sov sig igenom det mesta. Så mysigt att umgås och klämma på Lindisens fina bebismage :))))))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar