lördag 2 januari 2016

2015 BLIR TILL 2016 

Happ, då var det 2016 då!
min lilla skrattkorv här är otroligt peppad som ni ser. mamman är peppad på att få börja yoga igen. i slutet av månaden börjar jag och skruttis på mamma-baby-yoga i en riktig yogastudio *aaaaahhhhh* har verkligen saknat det. hoppas att bebin blir lika lyrisk eller åtminstone ställer upp som tyngd eller vad man nu gör med bebin under passet?
ska bli så spännande! och skönt att få sträcka ut kroppen och lyssna till lite fina mantran och träffa likasinnade hoppas jag.

Och juste, hur jag och min lilla favorit-person firade in självaste nyåret? 


Mysklädda i soffan med massa kramar och pussar medan smällarna for utanför, bebin däckade väl vid 22-tiden och jag inte långt efter tätt bredvid.
Måste varit lugnaste nyåret någonsin och den piggaste och fräschaste nyårsdagen i världshistorien, eller ja, i mitt 29-åriga liv i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar