söndag 13 december 2015

GLAD LUCIA

Jamen god morgon och glad lucia!
Idag vaknade jag upp med en liten pepparkaka med glasyr på bredvid mig < 3 
Smillisens första lucia! iiiiih. 
Jag var orolig över ännu en sömnlös natt inatt ensam med skrikande bebis all night long men blev till min stora lycka och lättnad belönad med en sovande bejbi. *taaaackar*
Försökte skapa en så harmonisk miljö som möjligt igår innan läggdags, ingen tv eller dator på, släckte ner alla oOootroligt spännande lampor och adventsstjärnor och allt blinkande och bara myste, spelade vågskvalpsmusik och höll henne i famnen så mycket hon ville och ja, det verkade funka!

Tänk att jag nu sitter och letar spellistor med "ocean waves" och duggregn på spotify en lördagskväll, haha mitt jag för ett år sen hade väl storknat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar