torsdag 31 december 2015

ÅRETS BÄSTA

2015 var året när jag lät mig slukas upp totalt av att vara hög på gravidhormoner och njöt till fullo, tro mig, fanns dessa hormoner på burk skulle jag vara storkonsument, har aldrig mått så bra som då. Det var också året då jag blev mamma till världens gladaste bebis och är väl i ärlighetens namn fortfarande ganska uppslukad av det (det har väl inte undgått någon ;-) ). tänk att en sån liten person kan få en att skratta så mycket varje dag!? det visste jag inte innan. 
Tänkte också innan att föräldrar kanske överdrev den där ooootroliga kärleken man känner till sitt barn, hur stor kan den va liksom?
Men nu kan jag skriva under, den där kärleken slår en som en käftsmäll varje dag och det går inte att värja sig. Den växer också hela tiden, från den där direkta instinkten att skydda och få den där lilla lilla personen att överleva till varje pris till att drabbas av såna enorma kärleksrus att det nästan gör ont i hjärtat. 
Smilla Vilda Magdalena - tack för att du kom och tog oss med storm detta speciella år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar