torsdag 10 december 2015

ÄLSKLINGSPÄLSK

Nu har vi varit på mammaträff (känns fortfarande konstigt att gå på såna "aktiviteter", är jag en mamma?) och den här gången var visst temat mitt nya favvo-ämne *ta-daa* förlossning!
Alla fick berätta sin version och det var så kul att få tänka tillbaka och återberätta, det är ju liksom det coolaste jag gjort någonsin i livet och jag skulle väl kunna rabbla på hur länge som helst och nu hade jag folk där som bara ville lyssna så jag passade på. Hehe. 
Väldigt intressant att höra de andras historier också, vilka kämpar vi kvinnor är alltså! Så starka. 
Efteråt blev vi sittande en timme extra och bara pratade om allt möjligt, det är så skönt att få fråga hur andra gör och upplever saker. Det känns som en fin grupp och Smillis var som vanligt helt till sig och tittade med sina tefatsögon på de andra bebisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar