tisdag 3 september 2013

NYA JOBBET SO FAR

Jag kan ju säga såhär, jag har hittat hem! Vågar inte säga alltför mycket efter bara 2 dagar, men vad fasen skit i det, jag stormtrivs redan. känns nästan för bra för att vara sant. gillar att det är så stort men ändå så hemtrevligt, älskar den avslappnade stämningen och att kunna gå på toa och hämta kaffe utan att fråga om lov och att få äta lunch med andra och inte stressa iväg en och en. gillar även stämpelklockan skarpt! att få flexa och kunna jobba över en dag och sluta riktigt tidigt den andra. 
Äntlligen kan man ha ett liv igen :D
är så glad och harmonisk över detta och för jäkla överglad att jag vågade byta. som min kloka vän sa "If you are brave enough to say goodbye. Life will reward you with a new hello". så sant. 

Hann efter jobbet med både att komma hem i normal tid, gå och träna med Malin och ändå sitta nyduschad i soffan framför idol. Lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar