lördag 7 september 2013

AFTER WORK

Första veckan på nya jobbet har verkligen varit över alla förväntningar, har fått nypa mig i armen emellanåt för att fatta att jag faktiskt jobbar där och inte bara hälsar på. har suttit och ätit lunch vid vattnet och känt havslukt och sett stora Finlandsfärjor åka förbi utanför fönstret till kontoret. bara en sån sak liksom.
Min kropp har dock fått nån slags chock från Miamiväder till Stockholmsväder och åkt på en extrem heshet som gör mig galen, får knappt fram ett ljud och kraxar som en häxa, är nu livrädd över att detta ska vara något beständigt.

Efter jobbet mötte jag upp mina favoriter Lemis, Sunar och Linda och vi gick och åt och drack och pratade pratade pratade. eller ja, kraxade för min del. tycker så mycket om dom så det är galet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar