söndag 15 september 2013

FAMILJEDAG MMMMM BRA FÖR SJÄLEN






En riktigt mysig dag att banka in i minnesbanken där bak. över 2 mil cyklade vi i solen, äventyrade runt och utforskade lite nya platser och avslutade med go´picknick i Ulriksdals slotts trädgård, den platsen alltså, vacker som en saga. 
Senare på kvällen tog vi baden baden stolarna och varma filtar och begav oss till Edsbergsparken för att titta på uppträdanden och fira att Sollentuna tydligen hunnit bli hela 150 år. där ser man, undra om jag sitter där på 200-års dagen igen och skrålar med. den som lever får se.



 Håhå. nu har jag tankat familjemys så att jag ska klara mig ett litet tag tror jag. 
Jag älskar dagar som denna och jag älskar er, min fina tokiga och helt helt underbara familj. ni gör mig hel :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar