fredag 27 september 2013

HEJ FREDAG, 
TACK FÖR ATT DU KOM JUST IDAG

 Ja fy fasen vilken dag, vaknade med massiv huvudvärk OCH magvärk från helvetet som bestod hela dagen. tackade min ledstjärna lite extra över att slippa stå och expediera kunder en dag som denna. har jag sagt att det bästa jag gjort är att byta jobb? ;-) 
Skulle egentligen ha träffat Angelica efter jobbet men var tvungen att ta mig hem fortast möjligt eftersom min kropp skrek efter en varm filt och mjuk soffa så det var bara att lyssna. Invigde förresten fin-kappan från Miami idag, så skön. haha lite komiskt att köpa vinterjacka i 30 graders värme men det ångrar jag icke nu.
Nåja. det här är lite mer av det min kropp skrek efter:


Ost, ost, ost i olika konsistens och så dipp. 
Gud vad jag älskar ost. och helg. helst i kombination.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar