fredag 30 november 2012

MIN VECKA
Plötsligt händer det! Köpte träningskort och huxflux hade jag en personlig tränare och blev introducerad för det här med gym som jag aldrig vågat mig på förut.


Efter en tuff evighetslångdag på jobbet och ett svettigt träningspass var lyckan total när jag kom hem till dukat bord med hemlagad tapas och ett glas rött.


Finaste fina.


Mmm, vandrar till bussen en tidig morgon i knarrande snö.
Blir löjligt glad av snö!!

Julpyntade sen i flera timmar när jag kom hem.
Älskade jul!

Lagade tillsammans med Therese pannkakor för ett helt kompani, pannkakor innebär ju att   få äta glass till middag vilket faller mig i smaken.



Fick en envis mjölktand misshandlad av borren och kände mig avtomnad i hela ena ansiktshalvan. allt bara hängde, kunde inte ens dricka vatten. himla besvärligt.


Vi fick en gigantisk julgran uppsatt precis utanför apoteket, till min stora glädje. Fick även rycka ut som snöskottare och saltare eftersom vår ingång var nästintill igenisad och pensionärerna hytte med käpparna och hotade med stämning. dramatik på hög nivå.


Avslutade veckan med fredagsmys på jobbet - tända ljus, pepparkakor och prinsesstårta.
och så shoppingsugna pensionärer då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar