torsdag 29 november 2012

GRATTIS MAMMELISAN
Jag råkar ju vara född av denna underbara kvinna och drog därmed vinstlotten och fick världens bästa mamma. Nu fyllde hon år och det firades med en heldag på stan och favoritlunchen; räkmacka med massa majonäääääs mmmm, himmel i munnen, och så en cider på det, mmm.

Sen var det dags att checka in och se vårt hem för helgen, så fint och sprillans nytt, jag älskar lukten av hotell. gick och sniffade i korridorerna. 

Mamma gav hotellrummet högsta betyg. 



När vi lassat av oss packningen gav vi oss ut på stan igen för att hinna kolla in dom sista affärerna innan stängning. vill ju inte missa nåt liksom.  







Pyntade gator och pepparkaksmarknad med gigantiska hjärtan och nybakta munkar - tja, det får i alla fall mig nöjd.


Framåt kvällen tog vi hissen högst upp i kulturhuset, lyckades fixa fönsterbord och satt där och mös och såg ut över fina Stockholm. 




Fina mamman, där satt vi och skrattade och pratade enda tills servitören ville stänga och nästan fick slänga ut oss.

Mmmm, myspys.


Och så en av dom bästa sakerna här i världen - hotellfrulle!!! Lyckades trycka i mig 8 frallor och kände mig nöjd <:->
Tack för en underbar helg mamma, och tack för att du är du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar