söndag 30 september 2012


Vi hade inte tur med vädret men var peppade ändå!
Sen kom vi in i värmen, mös upp oss i sängen och drack söta drinkar = nöjda tjejer.

Min fina Thäräs var piffig som vanligt och demonstrerade det nyaste tekniska måstet för sökande singlar - en app där alla singlar i området dyker upp med bild och adress sen är det bara att börja knacka dörr.
BÄSTA bästa på hela kvällen - Eves rumskamrat höll en liten privat spelning för oss där jag grät och log om vartannat samtidigt som håret på armarna stog rätt upp. Hallelulja vilken röst den tjejen hade. Vilken talang.
Så himla HIMLA mysigt.
Kan knappt ens förklara mysighetsfaktorn här känner jag.


Det var en bra kväll och framåt småtimmarna när magarna kurrade begav vi oss iväg på jakt efter stans bästa kebab för att sen påbörja resan hem till vad som kändes som världens ende.
Jag och Thäräs gjorde det enda rätta och delade en taxi hem till mig, somnade båda två i baksätet och vaknade av en villrådig taxichaufför som lite försiktigt undrade vart han skulle. haha.
Ja herre gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar