måndag 24 september 2012

DEN LEVER

Pratade med mamma nyss, hon klagade på att jag inte bloggat på så länge, jag vill ju läsa om ditt jobb, lägenheten, soffan, tokigheter och allt. "men mamma allt det där vet du ju redan, det går ju aldrig mer än max 2 dagar utan att vi pratar". 
Hmfh. det var tydligen inte alls samma sak som att LÄSA om mina spännande vardag, så här kommer det: heeeeeej hej bloggen! Såhääääär glamoröst spenderar jag mina små få lediga timmar om kvällarna, inhuldad i lager av tjocka tröjor, nerbäddad bland mjuka kuddar. allt för att få maximal kontrast till mina o-lediga timmar som är väldigt kalla, kala och hårda.
Nerå. haha. trivs faktiskt bra på jobbet trots all hets och stress och omställningen med att pendla.
Men likförbannat finns det inte mycket energi och liv kvar i mig när jag väl stapplar innanför ytterdörren på kvällarna med kurrande mage och zombi i blicken. 
ZzZzzzzZZZzzzzzzzZZZzZzzzzzzz.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar