onsdag 5 september 2012

DÅ VAR MAN PÅ PLATS DÅ
Lite utsikt från balkongen. Granne med shoppingens mecka.

Här sitter jag och ser harmonisk ut med ett glas rött i handen, kikandes på Tobben som står vid spisen.
Har dock varit ALLT ANNAT än harmonisk dom senaste dagarna. har gått runt med ett smärre kaos inom mig och sett föreställt mig ett liv bland kartonger eftersom dom aldrig verkade ta slut och hur mycket vi än plockade, stuvade och tömde så verkade grejerna bara växa och dubbleras.
Hu. 
Var även på Ikea i 5 timmar igår, det om något måste ju höja risken för hjärtattack lavinartat, blev därför inte förvånad när jag skymtade en defibrillator på vägen ut mellan alla blåa kassar jag bar på.
Kom hem svettig, skakig och lätt illamående bara för att upptäcka att jag glömt hälften vid kassan.
Ingen är väl dock förvånad. 

MEN HÖRRNI! jag är fullkomligt förälskad i vårt nya bo. allt allt är nytt fräscht, modernt och framförallt: vi är dom första som bor här. 
Kan inte fatta att vi ska bo här. plötsligt känns Kalmarlyan rätt avlägsen.
Lovar fler bilder snart, ni känner ju mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar