fredag 28 september 2012

EN RIKTIG SOLLENTUNABO
Ja så kände jag mig igår när jag trängdes och knuffades med andra shoppingsugna sollentunabor i Sollentuna centrum som höll extra öppet med oooooemotståndliga erbjudanden såhär i lönetider. och som folk shoppade! inklusive jag. min mor däremot är ju en hejare på det här med gratisgrejer och kom även hon därifrån med flera kassar men mer pengar kvar i plånboken än mig. Det var muffins, dricka, goodie-bags och diverse måste-ha-saker. Mycket trevlig kväll, men framåt 9 kände jag mig mör och trött på människor och vandrade hem mina 10 meter. lyx!

Mamma välkomnade mig med låtsaschampagne när jag klev av bussen.
Det blev en hel del låtsaschampagne (äppelcider) eftersom mamma tyckte att plastglasen vore såååå fina att ta  med hem. Min kissblåsa fick jobba på sin töjning kan man säga, speciellt eftersom jag var den enda av oss två som inte är allergisk mot äppelcider....



1 kommentar:

  1. Majchen har jag sagt att jag älskar din blogg??
    Jag känner liksom att jag är med!
    Skål ;)

    och puss och kram och fredagsvibb!! <3

    SvaraRadera