onsdag 7 september 2011

JAG ÄR FRÄLST!




Nu är det prick en vecka sen vi kom hem, känns som mycket mycket längre sen. Det är konstigt hur snabbt man kommer in i allt igen. allt är som vanligt. mycket plugg och långa timmar i bibblan.



MEN en sak är nytt! Jag har börjat med något jag tänkt på länge, nämnligen yoga och afrodans!


Lite nervös var jag att jag skulle känna mig som en vinglig elefant bland alla andra små viga människor. och lite vinglig elefant var det nog över mig men det fanns inga speglar i rummet så det var ingenting JAG behövde se iallafall. i stället var det lilla rummet fullt med ljus och lugn. Ahhhh jag har kommit rätt kände jag bara.

och vilken träning! svettigt, mjölksyra, avslappnande och harmoniskt på en och samma gång.


Igår var jag på´t igen och testade afrodans, det var bland det roligaste jag gjort. stora rörelser, mycket trummor och skakande höfter. kan knappt röra mig idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar