måndag 19 september 2011

Här sitter jag nerkrupen i soffan och surplar nyponte med massa tända ljus och känner mig harmonisk som aldrig förr. nyduschad efter ett lugnt yogapass. på avslappningen får man en varsin varm gosig fleecefilt, hur mysigt är inte det? man vill liksom inte lämna ifrån sig den där varma filten sen, jag bara väntar på den dagen jag kommer börja snarka och behöva väckas.

Hur som helst så sa yogaläraren rakt ut under passet idag att jag hade så fin och rak mittlinje. Äh jaha? tack. eeh eller?
Jag kom helt av mig. hade ingen aning om vad han menade. att jag är rak och stel som en pinne vet jag ju, men är det nåt positivt?

Dom andra fick höra att den hade bra stabilitet, skönt flow, schysst hållning, styrka... och när han kom till mig försökte jag anstränga mig för att se stark ut men fick återigen höra "fin mittlinje".
Va fan?

Kunde jag inte ha fått en komplemang som jag faktiskt visste vad den betydde. Aja, jag känner mig nöjd i alla fall. nästa gång någon ber mig säga en positiv sak om mig själv vet jag precis vad jag ska svara. "Mittlinjen, jag har en jävligt fin mittlinje som inte är att leka med!" det ni.



Yejj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar