onsdag 27 juli 2011


Sommarens mantra är verkligen att ta vara på tiden och aldrig förr har jag hunnit så mycket på så kort tid. eller gjort så lite men njutit så mycket kanske.


Idag hade jag en ledig dag mitt i veckan och som tur var valde samtidigt solen att jobba på högvarv. I tisdags efter jobbet tog jag bussen dirket till campingen där mamma väntade med cider i solen, Jimmy hyrt basu åt oss på stranden och Max var badsugen. underbara familj, ni är bäst.


Jag förvandlades från trött och grinig till pigg och glad efter lite mat och cider.




Jag och mamsen njöt av kvällssolen, livskvalitet.








Mys.





Kvällsdopp och bastubad.







Kärlek.







Mer kärlek.





Jimpa gillade bastun.




Efter en iskall natt i tältet möttes vi av en klarblå himmel

och, lite otippat, en cirkus som lagt till precis utanför.




Underbar dag på stranden och i havet, nu ska nog resten av veckan gå som en dans :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar