torsdag 21 juli 2011


Idag är ingen vanlig dag



för det är min bästis födelsedag.


hon är allt man kan önska att en vän ska vara och massa därtill.
Du är den enda jag skulle kunna leva med på 20 kvadrat, jobba, sova, äta tillsammans med dygnet runt. Du är den klokaste jag vet, en strålande stjärna.
Numera bor vi inte längre under samma tak med våra sängar i varsin ende och kan ligga och grubla tillsammans halva nätterna om det här med livet och kärleken.
nej det må vara så, men alla mil i världen skulle inte räcka till för att sära oss två, vi fortsätter att filosofera och grubbla och skicka novellånga sms till varandra dagligen om vad som snurrar i hjärnan just den dagen.

Tack för att du finns, utan dig ingen mig.

Ni fattar, den här tjejen är speciell.
Därför är följande helt ofattbart.

Jag messar som vanligt ett 10 långt sms på bussen till jobbet och avslutar med att "dU får ha en bra sista dag som 24 års-yngling".

och fick till svar.....


"tack men jag firar istället min första dag som 25-åring..."


HUR FÖRVIRRAD ÄR JAG?!
min bästa vän fyller år och jag blandar ihop dagarna. då är det illa. riktigt riktigt illa.
Så härmed ber jag officiellt om ursäkt för min förvirring och skäms fortfarande.






1 kommentar:

  1. utan dig ingen mig - det var det finaste jag hört på länge.
    Kanske nånsin.
    Och du vet att det är preis samma sak för mig. Du och jag Majch. Inga långa mil eller förvirrningar kan ändra på det ;)
    Du är bäst <3
    puss och kram din Lajs

    SvaraRadera